torsdag den 17. juni 2010


Sol sommer og Valdemarsdag.
Hvor vi hejser Dannebrog

2 kommentarer:

  1. Danmark er dejlig - det sier man alltid i Norge og det er jeg jammen meg enig i. Det ser alltid så utrolig fint ut på bilder og jeg har vært der så altfor lite. Det blir helst København. Men kanskje vi burde planlegge en ferie der et år. Det skal jeg tenke på.

    Elgen din var fantastisk. :) Jeg likte spesielt godt at han har støvler på seg. De kan trenge det når de traver rundt i skog og mark. :)

    Ha en fantastisk helg, miss Møllebo og jeg håper du får nyte sommeren i fulle drag.

    SvarSlet
  2. Takk for kommentar på bloggen min: ) Tiara`en begynner å ta form. Den kommer til å bli fin, bare vent med å se: )

    Nå sitter jeg på en flyplass og venter på fly hjem og leser gjennom bloggen din. Vi Nordmenn elsker dere dansker.
    Jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver og av bildene dine.

    Morsomme bokmerker du har som er laget av slips. En god ide: )

    SvarSlet